Josefin Dahlberg

Kom på loppis på drömkontoret ★
På söndag smäller det! Vi ska ha loppis på drömmis ✨ Och vi hoppas att ni vill komma såklart! Vi öppnar upp kl 12 och håller på fram till ca 15-16. Adress: Södermannagatan 18 ✨
Jag har rensat garderoben och har såååååå många kassar med kläder att jag skäms.. Men det innebär att ni kommer kunna fynda mycket bra grejer. Och såklart till grymma prsier! ✨
Hoppas vi ses på söndag! Puss på er bästa ni 💘
 
#1 - Ida%25252520Hedlund

Jag är sååå taggad!!!!

#2 - Anna

jag känner att jag behöver komma in lite tidigare än alla andra. haha

Svar: hahha :))) Häng på låset!! ;)
Josefin Dahlberg

#3 - Alicia

Vart har du köpt din Chanel tavla?🤗❣️

#4 - Anonym

Vart tillsammans med min kille i en vecka och nu fyller han år kan du tipsa om vad jag skulle kunna köpa eller så? Vi har ju inte känt varandra så länge

Tacksam för svar!! :)

Svar: Oj va svårt... Men va kul! Jag tycker ni ska göra något ihop! Bjud ut honom på middag eller hitta på något du vet att han gillar :) Kram!
Josefin Dahlberg

#5 - Rakele

Åh vad kul, har sett fram emot det här sedan ni nämnde det i poddisen för ett tag sedan! Ser fram emot det så himla mycket, självklart kommer jag och fyndar! Perfekt för vårgarderoben ju <3