Josefin Dahlberg

Äntligen klänningväder!
Hej bästa ni, hoppas ni haft en härlig tisdag dag ✨ Det har jag! Vilket väder! Så magiskt! Jag svassade runt i enbart (!!) denna här klänningen i dag. Så ljuvligt!! Äntligen är våren här för att stanna! 
Jag har haft full upp i dag med möten, poddinspelning och event från morgon till kväll! Jag vaknade nyss efter att ha somnat på soffan så sorry för dåligt bloggande och Instagrammande men nya, bättre tag i morgon ✨ Go natt på er! ✨ Puss
#1 - Kristina

Alltså SÅ fin klänning!! Älskar den! O såhimla snyggt till jeans också! KRAM

Svar: Åh tack fina du <3
Josefin Dahlberg

#2 - V

Var är jeansen ifrån?

Svar: Levis :D
Josefin Dahlberg

#3 - Frida

Josefin !! Vad har du för storlek i klänningen? Behöver en storlek större än dig så ville höra, slut i butik därav min fråga ☺️ Kram på dig!! Du strålar ☀️

Svar: Tack gulle <3 Jag har M :D Kram!!
Josefin Dahlberg

#4 - emzi

Jaa vad bra att ha klänning och jeans! Det här måste testas!