Josefin Dahlberg

Fashion Week ★ Vlogg
YAY! Min andra vlogg i livet är här! Såklart passade jag på att filma lite i dag under modeveckan. Ni får följa med på visning, se lite streetstyle, hänga med mig och Vanja på vår lyxlunch och en hel del annat. Hoppas ni vill kolla och prenumerera på min kanal (klicka här!) Puss och kram!
#1 - Linn

Tummen upp för vloggen 👍 Härligt och se att du blir bättre och bättre på det! Och du passar verkligen i gult :)

#2 - Lova

Kul med vlogg:) får du gärna göra fler -)

#3 - Betty

Hej Josefin!

Vart är din tröja ifrån och blir man inbjuden till Stockholms-fashionweek eller får vem som helst komma? Hur funkar det?

Allt gott,
Betty

Svar: Om du menar den gula? Klänning från Bik Boks märke Never Denim :)
Man blir inbjudan :) Kram!!
Josefin Dahlberg

#4 - Ingrid Wenell

Men godingar! Man blir alldeles glad av er! Så kul att springa på er mitt i alltihop också. Sen lyckades jag självklart tappa bort er lika snabbt så hoppas vi hinner snacka mer nästa gång. Kram!

Svar: Ja, så kul att äntligen ses!! kram :D
Josefin Dahlberg