Josefin Dahlberg

Säljer min soffa ★ Högst bud vinner!
 
Jag hittade ju denna magiska soffa på en akution i somras och blev helt kär. Utan att riktigt tänka mig för räckte jag upp handen och till slut blev den mig... MEN jag bor lixom lite för litet för att ha plats för två soffor för den andra behöver jag ha kvar för att ha som extrasäng när min syster är i stan eller för mina vänner som då och då sover över hos mig. Och efter att tänkt över detta ett tag nu har jag insett att den får vandra vidare även om jag älskar den. Sen när jag har ett hus ska jag köpa massa olika soffor och just den här är ju sååå otroligt fin!! 
Den är ju gammal så den har ju lite fläckar här och där men det är ju bara charmigt :)

En liten knappt har rymt men det tror jag inte är speciellt svårt att fixa.
Bredd: ca 175 cm
Djup: ca 70 cm
Nu kör vi en budgivning på den och den börjar på 500 kr. 
Kommentera i kommentarsfältet. Budgivningen slutar ikväll kl 21.00 då högt bud vinner och får komma och hämta soffan när det passar. Lycka till! <3
#1 - M med blått hår

550!

#2 - Jonna Lund

Jag lägger gärna ett bud, älskar verkligen den här soffan! Ser inga fler kommentarer så jag kanske lägger första på 500kr då! :)

#3 - Jonna Lund

600kr

#4 - Sophie

Men halllåå varför har ni den inte på ditt och Vanjas kontor?? Den passar ju in perfekt där 😍

Svar: Vi får inte plats :( Eftersom vi har våra poddisfotöljer <3
Josefin Dahlberg

#5 - Therese

Hej Josefin!
Soffan är ju helt underbar! Är den mysig att sitta i också?
Kram

#6 - Christine

Hadde den bare kunne kommet seg til Oslo 😝 Elsker sofaen din! Lykke til med salget!!

#7 - AnnaM

800 kr!!!

#8 - Anonym

1000kr!

#9 - Rosanna

Oj, jag som la bud 1000kr heter Rosanna.

#10 - Lin Kowalska

1100kr

#11 - Alba

1200 kr! :)

#12 - Caroline

1200!

#13 - Caroline

1250kr

#14 - Rosanna

1300!

#15 - M%20med%20bl%E5tt%20h%E5r

1350

#16 - Rosanna

1500kr

#17 - Pia

1550, pia

#18 - Rosanna

1600

#19 - Joanna

1650

#20 - Rosanna

1700kr

Svar: Du vann!! Grattis :))) Mejla mig på [email protected]
Josefin Dahlberg

#21 - Mia

Hej Josefin!
Älskar din blogg och du är verkligen en stor inspiration!!
Tycker dina posters ovanför soffan är så himla himla fina, vart kan man hitta dessa?
Du är grym!

Svar: Visst är dem fina :D De kommer från http://www.reformasthlm.se/?gclid=CN3a9uW74c8CFYXVcgodO50AIA
Josefin Dahlberg