Josefin Dahlberg

Glittra mer★
Processed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset Processed with VSCO with hb2 preset

Glitterpolo By Malene Birger ★ Fluffväst Zara ★ Jeans Never Denim ★ Boots Ecco


ALLTSÅ hur fin är den här polon? Ända sen jag såg den på By Malene Brigers visningar har jag varit kär i den och nu fick jag äntligen ha på mig den. Så himla snygg!! Älskade att glittra lite extra på modeveckan i går:D Fin va??

#1 - Alexandra

Åh vilken härlig outfit! Glitter ger så himla glädje!

#2 - Sandra

Alltså jag smäller av så snyggt! Du får mig att vilja glida runt i glitterpolo varje dag forever. Fantastiskt!

#3 - Mathilda

Men åhhh va fiiin! skrev om dig och din syster på min blogg i dag <3

Svar: Åh ska spana in :D
Josefin Dahlberg

#4 - Maria Anderzon

Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen - Fasiken vilken look! Du ser ut som en superstar - Jag menar du ÄR en superstar <3

#5 - Ellen

Allt med den här outfiten är bara wow! Och tröjan alltså

#6 - Tina

OMG just LOVE this look - the combination looks amazing on you!! Never thought of combining a sequin sweater with fake fur <3

xxx and kisses from Berlin,
Tina.

#7 - Amanda

Men alltså sååå fin tröja! Älskar kombon med västen också

#8 - Sari

GOD damn it så snyggt!

#9 - margaux

Du strålar <3 Pusssss

#10 - Louise

Sååå jäkla snygg. :)